keskiviikko 1. heinäkuuta 2015

Kesää vietetään töitä tehden

Kun asiakkaat kyselevät, koska vietän kesälomaa, voin sanoa, että olen lomani viettänyt. Olin nimittäin juhannuksen aikana neljä päivää pois kaupalta, joten siinä oli kesälomani. Ompelukauppa siis palvelee koko kesän normaalisti, paria lauantaita lukuun ottamatta.
Käsityökortteli Kesä 2015

Pari poikkeusta tarkoittaa, että olen muualla myymässä tuotteitani. 
11.-12.7. olen Ilmajoella Särkyneen sillan markkinoilla
Elokuun toinen lauantai tapahtuu omassa pitäjässä eli 8.8. olen Peräseinäjoen markkinoilla.

Nettikauppa ja kivijalkakauppa palvelevat teitä koko kesän :) 
Vielä vinkkinä, että valmistamani brodeeratut tuotteet sopivat hyvin lahjaksi. Tilaamalla saat yksilöllisen, lahjan saajalle sopivan tuotteen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti